Regulamin został opracowany przez naszą otwocką Grupę Kwatermistrzowską – KWT.
Ma służyć nam wszystkim – określa jasne zasady korzystania z naszego hufcowego sprzętu. Reguluje sposób i terminowość jego wypożyczania.
1. Na dwa tygodnie przed wstępnym terminem pobrania sprzętu zgłaszamy:
– Kto będzie pobierał sprzęt – telefon kontaktowy
– Co będzie pobierane (ile sztuk).
– Cel pobrania sprzętu.
– Miejsce imprezy.
– Informacje o transporcie (własny czy samochód hufcowy).
– Wstępny termin odbioru/zwrotu sprzętu.
2. Na tydzień przed ostatecznym terminem pobrania sprzętu:
– Wszystkie informacje z poprzedniego punktu w wersji ostatecznej.
– Osoby do załadunku i rozładunku.
– Dokładna ilość i rodzaj sprzętu
– Termin zwrotu sprzętu.
3. Protokół wypożyczenia sprzętu:
– Protokół może podpisać tylko osoba pełnoletnia
– Wypożyczającej jest komendantem albo oboźnym imprezy, na której będzie wykorzystywany sprzęt.
4. Uwagi
– Sprzęt zwracamy w stanie wypożyczonym.
– Za straty w sprzęcie ponosi odpowiedzialność osoba wypożyczająca sprzęt lub komendant imprezy na której był wykorzystywany.
– W przypadku zniszczenia sprzętu wypożyczonego wypożyczający musi naprawić sprzęt na koszt własny
– Jeżeli sprzęt został zniszczony w takim stopniu że nie nadaje się do naprawy wypożyczający musi go odkupić na koszt własny
– Termin, godzinę odbioru/zwrotu sprzętu ustala się z kwatermistrzem lub osobą przez niego upoważnioną
– Przy zwrocie sprzętu musi być obecna osoba, która podpisywała protokół – lub osoba za niego odpowiedzialna.
5. W sprawach spornych Komendant powołuje niezależną komisję do wyjaśnienia sporu.
6. Osoby upoważnione do wydania i odbioru sprzętu
– Anna Pietrucik (507.519.519)
– Robert Majewski (501.555.257)
– Piotr Kaźmierczak (502.113.890)
– Adam Żórawski (607.047.958)
– Radek Firląg
7. Kontakt do kwatermistrza
Tomek Kępka
– tel. kom. 0-501-130-389
– tkepka@wp.pl ; cynamon@przerwanki.pl
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Opracowany przez Grupę Kwatermistrzowską KWT
Hufiec Otwock