1. Kupując coś na fakturę bierzemy na następujące dane:
Związku Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Stołeczna
Komenda Hufca Otwock
05-400 Otwock
Ul. Poniatowskiego 10
NIP: 526-10-51-737
Faktura musi byc ostemplowana na odwrocie odpowiednia pieczatka i dobrze opisana
Oryginaly i kopie faktur musza miec czytelny podpis odbiorcy upowaznionego przez komendanta.
Faktury na druzyny i na obozy wystawiamy na takie same dane (jak wyzej).
Oczywiście sposób rozliczania i ewidencjonowania faktur się nie zmienia.
Drużyna rozlicza fakturę wystawiona na hufiec w swoich książkach finansowych.
Dobrym pomysłem będzie wiec umieszczanie na odwrocie nazwy jednostki, która rozlicza ta fakturę.
2. Wystawiając fakturę umieszczamy na niej dwa adresy:
Faktura VAT wystawiona na zewnątrz przez Komendy Hufców powinna zawierać
następujące dane wystawcy:
Związku Harcerstwa Polskiego
Komenda Chorągwi Stołecznej
00-491 Warszawa
ul. Konopnickiej 6
NIP: 526-10-51-737
w drugiej części np.:
b) (dane jednostki)
Komenda Hufca Otwock
05-400 Otwock
ul. Poniatowskiego 10
Numeracja faktury jest nadal uzgadniana w wydziale finansowym Chorągwi Stołecznej, ale numer faktury „łamiemy” przez nazwę jednostki, np. 125/KH OTWOCK
Tomasz Grodzki