Regulamin aktualizacji strony

Strona podzielona jest na dwie części. W jednej są wiadomości autoryzowane przez KH, w drugiej informacje nieautoryzowane przez KH. Tak, żeby jak najwięcej zadań z aktualizacją strony oddać harcerzom. Również po to, żeby na stronie były zarówno rzeczy, które KH chce mieć jak i te, które chcą mieć harcerze.

1. Odpowiedzialny za cała stronę jest szef HSI mianowany rozkazem Komendanta Hufca. Ma on dostęp do administracji całej strony. Pełni on role administratora strony.

2. Strona podzielona jest na działy. Każdy dział ma swojego opiekuna.

3. Jedna osoba może być opiekunem kilku działów.

4. Jeżeli działem opiekuje się kilka osób, to wybrana jest jedna osoba odpowiedzialna za dział.

5. Każdy opiekun swojego działu ma wyłączny dostęp do administracji swojej części. Administrator strony dba o przydział odpowiednich uprawnień.

6. Opiekun jest funkcją merytoryczną, nie techniczną. Oznacza to, że można być opiekunem działu i nie wykonywać żadnych czynności przy aktualizacji strony. Jest to podyktowane tym, że są ludzie, którzy mogą być opiekunami działów, ale nie znają się na tym jak to się aktualizuje. Wtedy samą aktualizacją zajmuje się osoba wskazana przez administratora strony.

7. Opiekunowie wszystkich działów wraz z działami jakimi sie opiekują są wymienienieni na tej stronie.

8. KH wyznacza (ze swojego grona?) osoby, które będą opiekunami działów z kategorii „autoryzowane przez KH”.

9. Osoby, które będą opiekunami działów z kategorii „nieautoryzowane przez KH” wyznacza administrator strony.

10. Wszystkie większe zmiany w organizacji strony administrator strony konsultuje z KH.

Mirek Grodzki.